اقامت کارمندی در گرجستان
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
  • برخی دیگر به صورت واقعی و با پیداکردن کار در یکی از شرکت های فعال در گرجستان ، کارت اقامت کاری در گرجستان را اخذ می کنند که تعداد این دسته از افراد کم است. زیرا میزان حقوق و مزایا در گرجستان پایین است و کار در گرجستان برای اتباع ایرانی صرفه اقتصادی ندارد.

 

  • گروه دیگر تجار و سرمایه گذارهای قوی هستند که قصد دارند تا با اخذ کارت اقامت گرجستان ، فرصت کافی جهت بررسی میدانی در گرجستان را داشته باشند. زیرا ۴۵ روز سفر به گرجستان بدون ویزا شاید برای آنها جهت بررسی فرصت های سرمایه گذاری ، کافی نباشد.

 

  • دسته ی دیگر قصد دارند تا با اخذ و تمدید متوالی کارت اقامت گرجستان از این طریق ، بتوانند در چند سال بعد شهروندی گرجستان را اخذ کنند. به هر حال هر متقاضی که به دنبال اقامت کاری در گرجستان است دارای هدف مشخصی می باشد.

اقامت کارمندی

هرچند که معتقدیم که اقامت کاری در گرجستان به نسبت اقامت از طریق ثبت شرکت یا روش های دیگر بجز اقامت تحصیلی ارزان تر و سریعتر انجام می پذیرد ولی باز هم شعار ما در گرجستان این است که : کوتاه ترین راه ، راه راست است.

برخی از شرکت ها به دروغ این نوع اقامت را ۱۰۰% یکساله میدانند که مابر پایه گفتار نیک اعلام میکنیم اقامت بسته به قدرت شرکتی که با آن قرارداد میبندید ۶ ماهه یا ١ ساله می باشد.

شرایط لازم جهت اقامت کارمندی در گرجستان :

با مشاوره ما با یکی از قویترین شرکت های گرجی با شما قرارداد ١ ساله (قابل تمدید بدون هزینه اضافی در سال بعدی) امضا میکند و همچنین حقوق شما۱۰۰۰لاری نظر گرفته میشود (ببرخی شرکت ها حقوق پایین در نظر میگیرند که مالیات کمتری بدهید ولی این کار جهت تمدید های بعدی صلاح نیست) که هر ماه ۲۰% به عنوان مالیات در نظر گرفته می شود و توسط شما پرداخت می گردد و هر ماه پرینت واریزی از سازمان مالیات گرجستان جهت شفاف سازی خدمتتان ارسال می گردد. دوستانی که قصد بازگشت به ایران رو ندارند و بعد از اقامت در تفلیس حضور دارند شغل مدیریت و دوستانی که قصد بازگشت به ایران رو دارند شغل بازاریاب برای آنها انتخاب میشود که در صورت عدم حضور مشکلی برایشان پیش نیاید.

مدارک مورد نیاز :

۱-اصل و ترجمه پاسپورت (ترجمه حدودا۲۵لاری)

۲-قرارداد (توسط جورجیاسرویس آماده میگردد)

۳- پر کردن فرم مربوط به درخواست اقامت کارمندی در ساختمان قارچی ( توسط وکیل انجام می شود)

۴- آدرس محل زندگی در داخل خود تفلیس

۵- سوء پیشینه و ترجمه آن

اقامت کارمندی

هزینه ها :

۱-درخواست زمان گرفتن پاسخ برای اقامت دارای ۳ بخش است که ۱۰ روزه (حدود ۶۰۰ لاری بابت صدور کارت) و ۲۰ روزه (حدود ۴۰۰ لاری بابت صدور کارت) و ۳۰ روزه ( حدود ۲۰۰ لاری بابت صدور کارت) است که در خود بانک ، در محل ساختمان قارچی پرداخت میگردد و بسته به مدت زمانیکه فرد میتواند در گرجستان بماند،قابل انتخاب است.

نکته : بهتر است تا زمان صدور و دریافت کارت اقامت در خاک گرجستان حضور داشته باشید.

۲-مبلغ ۵۰ لاری بابت آدرس محل زندگی در گرجستان

۳-مبلغ ۲۰۰۰دلار بابت کارمزد و قرارداد و تکمیل کردن فرم های مربوطه توسط وکیل

همچنین افتتاح حساب بانکی به صورت رایگان برای شما عزیزان انجام می گیرد.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: